همگامان توسعه گیتا -چسب ویشگا - H.T.G

چسب اسپري صنعتي

چسب اسپری صنعتی ترکیبی است از الاستومرها، رزین های صنعتی و پایدار کننده ها که در حلال های مخصوص حل شده اند . این چسب به خوبی قابلیت اسپری با پیستوله را دارا بوده و قابل اشتعال می باشد. چسب اسپری صنعتی در صنایع مختلف از جمله صنایع مبلمان و لوازم اداری کاربرد دارد. این چسب جهت چسباندن انواع فیلم و روکش روی ورق های چوب ، نئوپان، فیبر و پلاستیکهای سخت بکار میرود. فیلم این چسب منعطف بوده و مقاومت نهایی پیوند ها بالا می باشد.
مشخصات فنی؛
پایه چسب : الاستومرهای مصنوعی
ویسکوزیته در ۲۳ درجه سانتی گراد؛
۵۵۰ – ۲۵۰ سانتی پواز
درصد مواد جامد (%) :
۱ ± ۲۰
وزن مخصوص در۲۰ درجه سانتی گراد :
۰.۰۲ ± ۰.۸۶۰
نوع بسته بندی؛
حلب فلزی به وزن خالص:
۰.۱ ± ۱۲ کیلوگرم
بشکه فلزی به وزن خالص:
۱ ± ۱۶۰ کیلوگرم
نکات ایمنی و شرایط نگهداری؛
رعایت نکات زیر هنگام کار با چسب اسپری صنعتی ضروری است:
چسب را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید .
چسب را در محلی با تهویه مناسب استفاده نموده و سپس در ظرف چسب را کاملا ببندید.
از تماس مستقیم چسب با پوست و استنشاق بخارات آن خودداری فرمائید.
چسب اسپری صنعتی را دور از نور مستقیم آفتاب و گرما و در ظرف در بسته، در محیط خشک و خنک نگهداری نمائید. با رعایت موارد ذکرشده چسب به مدت ۱۲ ماه قابل نگهداری است.
چسب اسپری صنعتی قابل اشتعال میباشد، لذا رعایت نکات ایمنی بهنگام استفاده ضروری است.
نحوه استفاده؛
دو سطح کار را از هر گونه چربی و گرد و غبار پاک نموده و با استفاده از پیستوله چسب را به صورت یکنواخت روی دو سطح کار اسپری نمایید و اجازه دهید تا چسب کاملا خشک گردد (حدود نیم ساعت) و سپس با حرارت دهی (حدود ۸۰ درجه سانتیگراد) و پرس سطوح را به یکدیگر بچسبانید. قطعات چسب خورده را میتوان تا چند ساعت نگه داشت و سپس با حرارت دهی فعال نموده و عمل اتصال را انجام داد. دمای محیط جهت استفاده از این چسب بین ۳۵-۱۵ درجه سانتی گراد می باشد. برای پاک کردن چسب از روی سطوح میتوان از تینر فوری استفاده نمود.